Hulp nodig met plaatsen van woonwagen |
Gepost
door : Lars de Kraker
met ip: 178.84.88.*
Op: 02/08/2011 21:01 |
Hallo.. Ik heb een woonwagen van 12M lang en 3.5M breed maar ik heb een probleem.. Ik woon zelf aan de weg in mijn woonplaats Westzaan maar ik heb een heel groot stuk terrein achter mijn huis waar de woonwagen geplaatst moet worden. Ik zit echter met 1 probleem.. voorheen konden wij via een pad verderop in de straat achter bij ons stuk terrein komen maar op dit pad is sinds kort een huis gebouwd en nu kunnen wij via deze weg niet meer achter komen met groot materiaal of vervoer e.d. dus op deze manier kan de wagen hier niet geplaatst worden. Naast ons stuk terrein zit een sloot van circa 5 - 8M breed en aan de overkant is het opgespoten zand (dus niet al te stevig terrein) en ik weet dus niet zeker of hier een kraan kan komen om de wagen op te tillen aangezien het een best groot stuk is dat de wagen over het water getild moet worden. Als iemand een oplossing heeft dan hoor ik dat heel graag, aangezien ik de wagen heel graag op mijn stuk terrein heb staan. Dmx_nr68@hotmail.com MVG Lars, |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|