| goede site |
| Gepost
door : jan
met ip: 213.118.96.*
Op: 23/11/2004 14:42 |
|
Hallo Ben hier zeker de eerste die iets schrijft. Ben zelf een woonwagenbewoner en kwam toevallig hier op deze site. fijn dat er ook mensen zijn die eens iets van een goede kant laten zien. heb het andere prikbord gelezen en toch fijn om zulke berichten te lezen als al die andere narigheid. veel succes met u site, en kom nog wel eens terug jan |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
manuela met ip: 213.118.96.* Op: 24/11/2004 12:54 |
|
| Hoi Ik vind het erg mooi dat er eens een site komt over het kamp. ik hoop dat er veel mensen iets zullen schrijven. Toppie Manuela |
|
| Gepost door:
Marie met ip: 213.118.96.* Op: 24/11/2004 13:04 |
|
| Ik vind dit een super goeie site dat zeg tenminste nog eens wat over de woonwagenbewoners iedereen heb altijd al een ordeel klaar probeer maar eens ergens te werken en zeg maar dat je van het kamp komt ,geen werk al voorzien belachelijk,wij wonen met zen alle in speciaal gebouwde huizen een Kamp maar dan in een huis en nog hebben de burgers wat op ons aan te merken ,jammer je kan je zo aanpassen je zal altijd een stempel houden ,als we zeggen we wonen daar dan zeggen ze o ,dat zijn toch die Kampers erg toch.... |
|
| Gepost door:
petra met ip: 84.83.16* Op: 11/03/2006 01:28 |
|
| MARIE BURGERS HEBBE MEDELIJ MET ONS KENNEN WE BETER MET BURGERS HEBBEN WANT WIJ MENSEN VAN DE REIS ZIJN ER VOOR ELKAAR KAN K VAN HUN NIET ZEGGEN!VIND DIT N TOP FORUM ALLEEN IS BEST OUD ALLE BERICHTEN! |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |