Gypsy |
Gepost
door : Meisje
met ip: 213.118.96.*
Op: 24/11/2004 13:07 |
hoi ik vind het een goeie ide. maar ik vind dat er maar weinig over de rest woord verteld. zo als onder anderen (paules en senzelo ) en natuurlijk de gipsy boys .en der ook nicks over de festival te zie of te lezen .maar voor een begin is het al goed hoor . en nog veel plezier . de groetjes ..... ? |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
Ga naar pagina:
[1][2] |
|
Gepost door:
Meiske met ip: 213.118.96.* Op: 24/11/2004 13:09 |
|
Ik vind het inderdaad een leuke site en hoop dat er meer mensen van het kamp hun verhaal doen over het leven op het kamp.Dan krijgen de burgers misschien een positieve kijk op het leven daar.Ik tenminste wel,de burgers kunnen zich wel een voorbeeld nemen aan de kampers.Wat betreft hun gastvrijheid en samenleving.Toppie deze site |
Gepost door:
p.a met ip: 84.84.37.* Op: 03/12/2004 20:24 |
|
de wooonwagen bewoners moeten bljifen zoals de ouwerwetse stempel ze hebben opgevoedt en moeten zeker hun cultuur niet vergeten onze vrijheid en muziek is voor het leven in een huis is het enige wat je scheid van een andermans leven een muur. ons katolieke geloof mogen we ook nooit vergeten tenslote zijn de meeste woonwagen bewoners gedoopt met het heilige water tenslote blijf ik een woonwagebewoner voor het leven p.a |
Gepost door:
petra met ip: 84.83.16* Op: 11/03/2006 01:21 |
|
ik ben het r helemaal mee eens ik ben ook van de ouwe stempel n echte reizigermeid en mijn geloof r-k hoort daar bij en hoop dat de burgers is verder kijken dan alleen hun eige neus maar ns de moeite doen om in onze cultuur,geloof en GESCHIEDENIS EN OORSPRONG te verdiepen dan noemen ze ons geen kampers meer maar gewoon zoals we zijn MENSEN VAN DE REIS.EN DAAR BEN IK TROTS OP!!!!!!!!!!!!!DAT WOU IK KWIJT@1 |
Gepost door:
lis met ip: 217.123.3* Op: 14/05/2006 22:56 |
|
hey , ik ben een vrouw van de reis ben geboren en getogen in een wagen daar ben ik bere trots op maar stuit nog steeds op discriminatie dat vind ik erg jammer dat dat in deze tyd nog kan.. groetjes kampster friesland |
Gepost door:
Antonia met ip: 62.45.121.* Op: 19/05/2006 23:48 |
|
En dit gaat over??? |
Gepost door:
rollerman met ip: 213.93.64.* Op: 31/05/2006 18:46 |
|
Lis......mensen die hun eigen ''kamper'' of 'kampster noemen...gebruiken voor hunzelf de scheldnaam die de boeren hebben ontwikkeld voor ons. Mensen die hun eigen kamper noemen,benne in mijn ogen heel erg verburgerde reizigers, je gaat jezelf toch niet uitschelden ?? |
Gepost door:
Petra met ip: 86.81.208* Op: 27/06/2006 20:42 |
|
K vin t wel een m0oie site... Ben zelf 0k een reiziger dusjah k ben er tr0ts 0p!!En da mag iedereen wete!! Schijt aan die b0ere la ze maar lulle...Ze wille juist zijn z0als 0ns!! Maar t0ch al die discriminatie das t0ch nergens v0or n0dig En da sla t0ch nergens 0p!! En tr0uwens k0m eerst is bij 0ns kijke v0or da jullie stelletje b0ere c0mmentaar gaan geve!!...Jullie zijn nie meer dan wij!! Maar 0nth0u 1 ding stelletje r0tb0ere!!Wij zijn Reizigers Van Vlees En Bl0ed..En Gew0ne Mense Waar Je Nie Tege Zeure M0et!!Wij Reizigers BLijve Altijd V0ortbestaan!! Lang Leve De Kampers!!F*CK die b0ere die 0ns nie m0ge Het b0eit 0ns nie wa jullie zegge!! Wij wete wel beter.. Dr0m wij reizigers zalle altijd VOORTBESTAAN!! |
Gepost door:
Anna met ip: 213.154.23* Op: 03/08/2006 17:14 |
|
Petra, Begrijp je niet als je zulke reactie's plaatst of je op deze manier opsteld dat je juist het stigma in stand zal houden? |
Gepost door:
vanessa met ip: 84.31.206.* Op: 14/03/2007 14:58 |
|
Kampers zeg je petra? is toch een scheldnaam die brgers voor ons bedacht hebben.en je hebt het over discriminatie je doet zelf niet anders,door mensen zoals jij beginnen de vooroordelen |
Gepost door:
danny met ip: 86.80.157.* Op: 16/06/2007 16:01 |
|
wij moorse reizigers van het hele land stelletje rot boeren. wat denken jullie wel niet over ons wij zijn gewone mensen. kwezels |
Gepost door:
danny met ip: 86.80.157.* Op: 16/06/2007 16:04 |
|
je hebt gelijk |
Gepost door:
Truus met ip: 84.106.2.* Op: 07/07/2007 14:11 |
|
Hallo allemaal, Ik kwam toevallig op jullie site en ik ben een burger ! Maar waarom zo schelden tegen ons ? Want er zijn ook nog burgers die trots op jullie zijn, zoals ik ! Jullie komen hier over of je een minderwaardigheidscomplex hebt, en dat is nergens voor nodig.Wij burgers kunnen inderdaad nog een voorbeeld aan jullie gastvrijheid nemen, ik kom regelmatig op een kamp. En als je een kijkje wilt nemen waar je me tegen zult komen, is dat op een site van de woonwagenzending, ik hoop je daar een keer te ontmoeten. http://groups.msn.com/veromhoog Groetjes Truus. |
Gepost door:
Ik met ip: 86.90.226* Op: 10/07/2007 07:36 |
|
Hey, ik kom dit toevallig ook net tegen. Ikzelf kom niet van het kamp, maar ben wel al bijna 10 jaar samen met iemand van het kamp, hebben ook 2 kinderen. @Petra, ik weet niet waar je ergens woont maar hier heb ik nog niet veel meegemaakt dat iemand een hekel had aan mensen van een woonwagenkamp. |
Gepost door:
kwante-boy met ip: 81.207.237.* Op: 23/09/2010 17:00 |
|
IK snap niet WAAR zegt alemaal over gaat IK weet mare 1 ding Mij krijge ZE niet Uit EEn wagen wa Kende bij sterven strontboere Rij op EEn brommerke ALS GE 15 ben en oe EIGE pa Bel de woute fuck da IK ben nou 16 en Rij voldaan EEn auto Niemeijer sterven moeilijk doe op t kamp IK ben born in Tussen de Mensen sterven sgeef to ons kijke ; ) en DAT is een niet rossen Zo Hebbe ZE wa te mouwe van Sta ons leve Hun nie AAN Nog EEn Paar Stompe der Bij Laptop en IK Verberg VOOR nix van Niemeijer da IK EEn Reiziger ben en sterven manouche netto zulke Kaffers Denke Laptop DAT ZE Hoog Staan mare nieuw wachtwoord DAT ZE heeeeeel Vroeger Laptop Nog Gewoon Boere waare mare deur Onze Groot Groot Groot Ouders manouche zijn geworde DUS beetje respect is Zeker op ZE Plaats oudoeeee (maan) |
Gepost door:
Lotte met ip: 85.90.88* Op: 24/03/2011 13:04 |
|
Hoi allemaal, Ik wil voor een opdracht van mijn school, het Mediacollege in Amsterdam, een documentaire maken over woonwagenbewoners. Ik wil hierin de positieve kanten van het leven op een woonwagenkamp naar voren laten komen. Ik vroeg mij af of er hier mensen waren die op een woonwagenkamp wonen en die willen meerwerken met mijn documentaire? Groetjes Lotte |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
Ga naar pagina:
[1][2] |