Gypsy |
Gepost
door : Meisje
met ip: 213.118.96.*
Op: 24/11/2004 13:07 |
hoi ik vind het een goeie ide. maar ik vind dat er maar weinig over de rest woord verteld. zo als onder anderen (paules en senzelo ) en natuurlijk de gipsy boys .en der ook nicks over de festival te zie of te lezen .maar voor een begin is het al goed hoor . en nog veel plezier . de groetjes ..... ? |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
Ga naar pagina:
[1][2] |
|
Gepost door:
Christian met ip: 90.32.17.* Op: 06/02/2013 21:18 |
|
Hallo,ik ben nieuw hier. Ik ben zigeuner en hou het daarom blijkbaar niet langer uit dan hooguit 3 jaar op een vaste plek. Heb wel een paar huizen gekocht en weer verkocht in mijn leven maar ik hou het gewoon niet uit.Ik heb een grote Tabbert caravan die ingericht is als gewoon woonhuis o.a. onafhankelijke elektriciteit d.m.v. een geluidsloze magneetgenerator. De wagen weegt 3500kg, de bus is een Mercedes van het leger en 43 jaar. Mijn vrouw en ik trekken ermee door heel europa. In Frankrijk is het zigeunerleven anders dan in nederland, wij zijn vrij om ons te verplaatsen hoewel je niet overal meer mag taan, de overheid heeft wel plaatsen aangeboden waar je 3 weken mag staan. Hoe is het eigenlijk met het camperleven in nederland tegenwoordig? Zou graag eens contact willen hebben met een van jullie, als het kan van mijn leeftijd. Ik ben zelf 58 jaar. email:christian.gordeau@gmail.com |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
Ga naar pagina:
[1][2] |